donderdag 22 november 2012

Groep

 Wij zijn:
Milan: Heey, ik heb voor videoworkshop gekozen omdat ik dacht dat dat heel erg leuk was, en het is erg leuk! Ik ben 13 jaar oud ben geboren in 1999.
Demi: Heey , ik heb voor videoworkshop gekozen omdat ik het leuk vind om met een camera te werken, ik ben 13 jaar en mijn hobby is dansen.
Sharon: hoi. ik ben 14 jaar oud. Ik heb voor videoworkshop gekozen omdat het me leuk leek en omdat ik wilde leren filmen enzo.
Moira: Heei, ik heb voor videoworkshop gekozen omdat ik het leuk vind en omdat ik het leuk vind om te filmen.
Wesley: Heey, ik ben 14 jaar oud, ik heb Videoworkshop gekozen omdat het me leuk leek om mensen te interviewen. Ik heb voor Rentenaar gekozen omdat ik van dieren hou, en wil weten hoe hun leven is in de Rentenaar.

Wij zouden het tof vinden als wij Rentenaar mogen intervieuwen , omdat we van dieren houden!
Wij willen Rentenaar intervieuwen omdat wij het een interesant bedrijf vinden. 



                                              

Geen opmerkingen:

Een reactie posten